Wednesday, February 20, 2013

Hur känns det ?

Hur känns det att att tränga in sig i en för liten BH när man ammar? Så löd tävlingen på Kittys blogg. Jo det vill jag lova att jag har koll på. Jag vet inte hur många BH:ar jag har köpt de senaste månaderna. Rejäla storlekar med förhoppning om att rattarna ska få ordentligt med plats och trivas, men icke. De pöser över lite överallt och tyngdlagen gör sitt. De är sprängfyllda och vill inte låta sig kontrolleras. Jag tittar mig i spegeln och tänker för mig själv Mamma Mu är det du? För varje nytt BH köp har jag vandrat längs alfabetets långa rad av ståtliga bokstäver. Inte visste jag att det fanns så många bokstäver och så stora bröst.  Skam den som ger sig, en vacker dag kommer jag att hitta något som kan tämja dessa bomber.


 Kitty's blog that I am following has a competition this week. You can win GlamMom.se vouchers if you answer the question " How does it feel to squeeze yourself into a too small bra when you are breastfeeding?" Great I am a mom with not so much glam, but with a great experience of big tits and too small bras. Of course this inspired me to make an illustration of how it looks.


1 comment:

  1. hehe, inte förr att jag kan relatera just till amningen, men bh-problem har väl vi alla haft! ;) din illo ser ju för kul ut. och extremt obekväm :p

    ReplyDelete